Mijn Hypotheek app

Altijd inzicht in uw hypotheek

Uw hypotheek online bekijken en zelf wijzigingen doorgeven? Veel hypotheekzaken regelt u eenvoudig zelf in Mijn Hypotheek met onze handige app.

Wat kunt u met Mijn Hypotheek?

Uw leningoverzicht bekijken

Digitaal uw post lezen en bewaren

Uw contactgegevens en rekeningnummer wijzigen

Extra aflossen via iDEAL

Uw bouwdepot of duurzaamheidsdepot inzien en declaraties indienen

Een nieuwe rente kiezen aan het einde van uw rentevastperiode

Een nieuwe woningwaarde doorgeven voor het aanpassen van de tariefklasse

Hypothekenapp

Aan de slag met de app

Het downloaden en gebruiken van de app is gratis. Met uw persoonlijke account voor Mijn Hypotheek kunt u inloggen in de app:

  • Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android).
  • Log in met het e-mailadres en wachtwoord die u gebruikt voor Mijn Hypotheek.
  • Vul de sms-code in die u ontvangt op uw mobiele telefoon.
  • Kies uw eigen pincode en geef aan of u gezichtsherkenning of een vingerafdruk wilt gebruiken bij het inloggen.
  • Bij de volgende inlogpoging logt u in op de manier die u heeft gekozen.

Nog geen account? Maak er dan eerst een aan

Om de app te kunnen gebruiken, heeft u een account voor Mijn Hypotheek nodig die u heeft geactiveerd via mijnhypotheek.lloydsbank.nl.

  • Ga naar mijnhypotheek.lloydsbank.nl en klik op ‘Account maken’. 
  • Om zeker te weten dat alleen u toegang krijgt tot uw hypotheekgegevens, moet u zich eenmalig online identificeren. Dat kan op twee manieren: via iDIN of een persoonlijke toegangscode. Een account aanmaken met iDIN is het makkelijkst en snelst. U logt dan in via internetbankieren van uw eigen bank en deelt enkele gegevens met ons. Wij controleren deze gegevens met onze administratie.
  • Kiest u voor aanmelden met een persoonlijke toegangscode? U vindt de toegangscode in de brief die u van ons krijgt rond het moment dat u naar de notaris gaat.
  • Na de identificatie volgt u eenvoudig de instructies en ontvangt u een e-mail met een link om uw account te bevestigen.

Hulp nodig bij het inloggen?

Neem dan contact op met onze Hypotheek Service Desk. Wij helpen u graag.

Contact

Help ons de app te verbeteren

Regelmatig vernieuwen wij onze app. Om de app veilig te houden en nieuwe mogelijkheden toe te voegen. Mist u iets in de app of werkt de app niet goed? Laat het ons weten. Log in op Mijn Hypotheek. Klik onder in het scherm op 'Contact' en daarna op ‘Suggesties’. In dit veld kunt u uw op- en aanmerkingen aan ons doorgeven.

Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord hieronder

Vragen?

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.