Heeft u een vraag over onze producten? Bekijk dan onze veelgestelde vragen over hypotheken, de verhuurhypotheek, sparen en de persoonlijke lening. Staat uw vraag er niet tussen? En wilt u contact met een medewerker van Lloyds Bank? Hieronder leest u wat uw contactmogelijkheden en onze openingstijden zijn.
Contact opnemen op de manier die u het prettigst vindt
Bel ons
Hypotheek Service Desk
020 200 83 88 (menukeuze 1)
Op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur
Spaar Service Desk
020 200 83 88 (menukeuze 2)
Op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur
Service Desk Lenen
020 200 83 88 (menukeuze 3)
Op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur
Stel uw vraag via e-mail
U kunt ons uw vraag toesturen via dit contactformulier. Wij doen ons best om uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Stuur een brief
Postadres
Lloyds Bank, Postbus 93020, 1090 BA Amsterdam
Antwoordnummer
Lloyds Bank, Antwoordnummer 39115, 1090 WC Amsterdam
Downloads
Download formulieren en documenten met informatie over onze producten.
Overboekingen op feestdagen
Op een aantal feestdagen verwerken wij en andere banken een overboeking niet dezelfde dag maar op de eerstvolgende werkdag.
Openingstijden op feestdagen
Op de meeste feestdagen en andere bijzondere dagen is Lloyds Bank gesloten. Op sommige dagen hebben wij aangepaste openingstijden.
Bekijk meer over
Als u het ergens niet mee eens bent
Bij Lloyds Bank draait alles om u, onze klant. Maar natuurlijk gaat het ook wel eens mis. Heeft u een opmerking of klacht? Neem dan contact met ons op. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.
Kantooradres Lloyds Bank Amsterdam
De Entree 254, 1101 EE Amsterdam
Informatie voor journalisten
Voor Nederland
Journalisten en redacties kunnen contact opnemen met:
Lloyds Bank, afdeling Marketing
T: 020 462 23 66
E: marketing@lloydsbank.nl
Vragen over Lloyds Banking Group?
Neem dan contact op met:
Lloyds Banking Group, Group Press Office
T: + 44 207 356 2374
E: mediarelationsteam@lloydsbanking.com