Uw hypotheek online bekijken en zelf wijzigingen doorgeven? Veel hypotheekzaken regelt u eenvoudig zelf in Mijn Hypotheek met
onze handige app.

Download voor Android Download voor iOS

Wat kunt u met Mijn Hypotheek?

 Uw leningoverzicht bekijken

 Digitaal uw post lezen en bewaren

 Uw contactgegevens en bankrekeningnummer wijzigen

 Extra aflossen op uw hypotheek via iDEAL

 Uw bouwdepot of duurzaamheidsdepot inzien en declaraties indienen

 Een nieuwe rente kiezen bij het einde van uw rentevastperiode

 Een nieuwe woningwaarde doorgeven voor het aanpassen van de tariefklasse

Aan de slag met de app

Het downloaden en gebruiken van de app is gratis. Om de app te kunnen gebruiken, heeft u een account voor Mijn Hypotheek nodig die u heeft geactiveerd via mijnhypotheek.lloydsbank.nl.

Download de app in de App Store (iOS)
Download de app in Google Play Store (Android)

Nog geen account? Maak er dan eerst een aan

Ga naar mijnhypotheek.lloydsbank.nl en klik op ‘Account maken’. Om zeker te weten dat alleen u toegang krijgt tot uw hypotheekgegevens, moet u zich eenmalig online identificeren. Dat kan op twee manieren: via iDIN of een persoonlijke toegangscode. Een account aanmaken met iDIN is het makkelijkst en snelst. U logt dan in via internetbankieren van uw eigen bank en deelt enkele gegevens met ons. Wij controleren deze gegevens met onze administratie.

Kiest u voor aanmelden met een persoonlijke toegangscode? U vindt de toegangscode in de brief die u van ons krijgt rond het moment dat u naar de notaris gaat.

Na de identificatie volgt u eenvoudig de instructies en ontvangt u een e-mail met een link om uw account te bevestigen.

Hoe logt u in op de app?

Met uw persoonlijke account voor Mijn Hypotheek kunt u inloggen in de app:

  • Download de app in de App Store (iOS) of Google Play (Android)
  • Log in met het e-mailadres en wachtwoord die u gebruikt voor Mijn Hypotheek.
  • Vul de sms-code in die u ontvangt op uw mobiele telefoon.
  • Kies uw eigen pincode en geef aan of u gezichtsherkenning of een vingerafdruk wilt gebruiken bij het inloggen.
  • Bij de volgende inlogpoging logt u in op de manier die u heeft gekozen.

Hulp nodig bij het inloggen?

Neem dan contact op met onze Hypotheek Service Desk. Wij helpen u graag.

Help ons de app te verbeteren

Regelmatig vernieuwen wij onze app. Om de app veilig te houden en nieuwe mogelijkheden toe te voegen. Mist u iets in de app of werkt de app niet goed? Laat het ons weten. Log in op Mijn Hypotheek. Klik onder in het scherm op 'Contact' en daarna op ‘Suggesties’. In dit veld kunt u uw op- en aanmerkingen aan ons doorgeven.

Heeft u een vraag? Misschien vindt u het antwoord hieronder

  • Ook zonder de app kunt u inloggen op Mijn Hypotheek, via de inlogpagina op onze website

  • Dat is helaas niet mogelijk. Iedere keer dat u inlogt, ontvangt u een sms-code op uw mobiele telefoon. Daarom heeft u een mobiele telefoon nodig om toegang te krijgen tot Mijn Hypotheek.

  • Heeft u een ander mobiel telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in Mijn Hypotheek? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens ontvangt u direct een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw mobiele telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw mobiele telefoonnummer heeft gewijzigd, ontvangt u een bevestiging in Mijn Hypotheek.

  • Dan kunt u zelf online een nieuwe toegangscode aanvragen. Wij sturen de brief met uw toegangscode dan per post naar u toe. Of neem contact met onze Hypotheek Service Desk.

  • Nadat u uw account heeft aangemaakt, sturen wij u een bevestigingsmail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken.

  • Als u op de link in de e-mail klikt, die wij u hebben gestuurd toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' direct een nieuwe link op te vragen. U heeft dan weer 15 minuten de tijd om op deze link te klikken en uw account te activeren.

  • Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw e-mailadres. Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'E-mailadres vergeten?' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur sms-code'). Als u daarop klikt en daarna uw leningnummer en uw geboortedatum invult, ontvangt u direct een sms met uw e-mailadres op het bij ons bekende mobiele telefoonnummer.

  • Om uw e-mailadres te wijzigen, logt u in op Mijn Hypotheek. Bij ‘Uw gegevens’ kunt u uw e-mailadres en andere contactgegevens inzien en wijzigen.

  • Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'Wachtwoord vergeten?' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur sms-code'). Als u daarop klikt en daarna uw e-mailadres invult, kunt u kiezen of u uw wachtwoord via sms of via e-mail wilt ontvangen.

  • De jaaropgave wordt een keer per jaar verstrekt. Dit gebeurt meestal tussen eind januari en begin februari. Na het inloggen, vindt u de jaaropgave bij de tab ‘Documenten’.

  • Als u bent ingelogd, kunt u onder in het scherm de link naar de algemene gebruikersvoorwaarden vinden. In deze voorwaarden leest u wat u kunt verwachten van Mijn Hypotheek, hoe Mijn Hypotheek is beveiligd en welke wijzigingen u kunt doorgeven.

Vragen?

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.

Contact