Uw gebruikersnaam is gekoppeld aan uw account. Bel met onze Spaar Service Desk om uw gebruikersnaam op te vragen. Of stuur een e-mail naar sparen@lloydsbank.nl vanaf uw bij ons bekende e-mailadres.
Bekijk de video's
In deze video’s leggen wij in het kort aan u uit hoe Internetbankieren werkt.
Inloggen bij Internetbankieren
Overboeking doen
Uw persoonlijke gegevens online wijzigen
Veelgestelde vragen over Internetbankieren
-
-
- Ga naar de inlogpagina en kies voor 'Inloggen' bij Internetbankieren
- Vul uw gebruikersnaam in en klik op 'Verder'
- Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
- Vul uw gebruikersnaam in en vraag een mTAN op
- U ontvangt een sms met een mTAN
- Vul de mTAN in. U kunt nu een nieuw wachtwoord instellen
-
Uit veiligheidsoverwegingen sturen wij u in bepaalde gevallen een mTAN. Dit is een sms-bericht dat u op uw mobiele telefoon ontvangt met daarin een code: de mTAN (Mobile Transaction Authorisation Number). Voor de veiligheid blijft de mTAN maar 15 minuten geldig. Wij sturen de mTAN alleen naar het Nederlandse mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
-
Als er om een mTAN wordt gevraagd, dan ontvangt u binnen 10 minuten een sms met de mTAN. Heeft u binnen 10 minuten geen sms van ons gehad? Vraag dan in Internetbankieren een nieuwe mTAN op of neem contact met ons op.
-
Uit veiligheidsoverwegingen kunt u uw mobiele telefoonnummer alleen schriftelijk veranderen met het formulier ‘Mobiel telefoonnummer wijzigen‘.
-
Wij gebruiken een beveiligde mailbox om u berichten toe te sturen. U kunt deze berichten downloaden. Wilt u ons een bericht sturen? Dan kunt u dat ook vanuit uw beveiligde mailbox doen.