Bekijk de video's

In deze video’s leggen wij in het kort aan u uit hoe Internetbankieren werkt.

Inloggen bij Internetbankieren

Uw persoonlijke gegevens online wijzigen

Veelgestelde vragen over Internetbankieren

  • Uw gebruikersnaam is gekoppeld aan uw account. Bel met onze Spaar Service Desk om uw gebruikersnaam op te vragen. Of stuur een e-mail naar sparen@lloydsbank.nl vanaf uw bij ons bekende e-mailadres.

    1. Ga naar de inlogpagina en kies voor 'Inloggen' bij Internetbankieren
    2. Vul uw gebruikersnaam in en klik op 'Verder'
    3. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
    4. Vul uw gebruikersnaam in en vraag een mTAN op
    5. U ontvangt een sms met een mTAN
    6. Vul de mTAN in. U kunt nu een nieuw wachtwoord instellen
  • Uit veiligheidsoverwegingen sturen wij u in bepaalde gevallen een mTAN. Dit is een sms-bericht dat u op uw mobiele telefoon ontvangt met daarin een code: de mTAN (Mobile Transaction Authorisation Number). Voor de veiligheid blijft de mTAN maar 15 minuten geldig. Wij sturen de mTAN alleen naar het Nederlandse mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.

  • Als er om een mTAN wordt gevraagd, dan ontvangt u binnen 10 minuten een sms met de mTAN. Heeft u binnen 10 minuten geen sms van ons gehad? Vraag dan in Internetbankieren een nieuwe mTAN op of neem contact met ons op.

  • Wij gebruiken een beveiligde mailbox om u berichten toe te sturen. U kunt deze berichten downloaden. Wilt u ons een bericht sturen? Dan kunt u dat ook vanuit uw beveiligde mailbox doen.