Voor uw Internet Spaarrekening kunt u gebruikmaken van een digitale omgeving voor Internetbankieren. Hieronder vindt u nuttige informatie over Internetbankieren.
Bekijk de video's
In deze video’s leggen wij in het kort aan u uit hoe Internetbankieren werkt.
1. Inloggen bij Internetbankieren
2. Overboeking doen
3. Mailbox
4. Uw persoonlijke gegevens online wijzigen
Veelgestelde vragen over Internetbankieren
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam niet meer weet?
Uw gebruikersnaam is gekoppeld aan uw account. Bel met onze Spaar Service Desk om uw gebruikersnaam op te vragen. Of stuur een e-mail naar sparen@lloydsbank.nl vanaf uw bij ons bekende e-mailadres.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Ga naar de inlogpagina en kies voor 'Inloggen' bij Internetbankieren
- Vul uw gebruikersnaam in en klik op 'Verder'
- Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
- Vul uw gebruikersnaam in en vraag een mTAN op
- U ontvangt een sms met een mTAN
- Vul de mTAN in. U kunt nu een nieuw wachtwoord instellen
Wat is mTAN?
Uit veiligheidsoverwegingen sturen wij u in bepaalde gevallen een mTAN. Dit is een sms-bericht dat u op uw mobiele telefoon ontvangt met daarin een code: de mTAN (Mobile Transaction Authorisation Number). Voor de veiligheid blijft de mTAN maar 15 minuten geldig. Wij sturen de mTAN alleen naar het Nederlandse mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.
Wat moet ik doen als ik geen mTAN heb ontvangen?
Als er om een mTAN wordt gevraagd, dan ontvangt u binnen 10 minuten een sms met de mTAN. Heeft u binnen 10 minuten geen sms van ons gehad? Vraag dan in Internetbankieren een nieuwe mTAN op of neem contact met ons op.
Mijn mobiele telefoonnummer is verouderd. Hoe kan ik dit wijzigen?
Uit veiligheidsoverwegingen kunt u uw mobiele telefoonnummer schriftelijk veranderen met het formulier ‘Mobiel telefoonnummer wijzigen‘.
Tip: Werkt uw oude mobiele telefoonnummer nog? Dan heeft u dit formulier niet nodig. Log met uw oude mobiele telefoonnummer in op Internetbankieren en geef uw nieuwe mobiele telefoonnummer met een bericht via uw beveiligde mailbox aan ons door.
Waar kan ik de berichten vinden die ik van jullie ontvang?
Wij gebruiken een beveiligde mailbox om u berichten toe te sturen. U kunt deze berichten downloaden. Wilt u ons een bericht sturen? Dan kunt u dat ook vanuit uw beveiligde mailbox doen.
Vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.