Een overlijden melden

Regel het eenvoudig online

Wij begrijpen dat er veel op u afkomt na een overlijden. Tijdens deze moeilijke periode moet u veel regelen, terwijl uw hoofd daar misschien niet naar staat. Ook voor de hypotheek. Wij helpen u graag om de zaken rond de hypotheek met zorg en aandacht af te handelen.

Hoe geeft u het overlijden aan ons door?

U kiest zelf hoe u het overlijden aan ons doorgeeft:

 

Wat kunt u van ons verwachten?

Na ontvangst van uw melding bekijken wij wat er in deze situatie bij de afhandeling komt kijken. Daarna ontvangt u een brief. In deze brief bevestigen wij uw melding. Ook laten wij u weten of wij nog andere documenten van u nodig hebben. Bijvoorbeeld een verklaring van erfrecht of een uittreksel uit het Centraal Testamentenregister (CTR) om de tenaamstelling van de hypotheek te kunnen wijzigen. Als u dat prettig vindt, nemen wij telefonisch contact met u op om de eventuele vervolgstappen met elkaar te bespreken.

Overlijden melden

Wilt u een advies dat is afgestemd op uw situatie?

Dan kunt u terecht bij een financieel adviseur. De adviseur bekijkt en bespreekt met Lloyds Bank wat uw mogelijkheden zijn en bepaalt samen met u de vervolgstappen. Houd er rekening mee dat u kosten betaalt voor dit advies. 

Vind adviseur bij u in de buurt

Vragen?

Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.