Wij begrijpen dat er veel op u afkomt na een overlijden. Tijdens deze moeilijke periode moet u veel regelen, terwijl uw hoofd daar misschien niet naar staat. Ook voor de hypotheek. Wij helpen u graag om de zaken rond de hypotheek met zorg en aandacht af te handelen.
Hoe geeft u het overlijden aan ons door?
U kiest zelf hoe u het overlijden aan ons doorgeeft:
U kunt het overlijden melden met dit online formulier. Wij vragen u om direct de akte van overlijden met het online formulier mee te sturen.
Bel met onze medewerkers van Bijzonder Beheer via telefoonnummer 020 563 28 68. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur.
Wat kunt u van ons verwachten?
Na ontvangst van uw melding bekijken wij wat er in deze situatie bij de afhandeling komt kijken. Daarna ontvangt u een brief. In deze brief bevestigen wij uw melding. Ook laten wij u weten of wij nog andere documenten van u nodig hebben. Bijvoorbeeld een verklaring van erfrecht of een uittreksel uit het Centraal Testamentenregister (CTR) om de tenaamstelling van de hypotheek te kunnen wijzigen. Als u dat prettig vindt, nemen wij telefonisch contact met u op om de eventuele vervolgstappen met elkaar te bespreken.
Wilt u een advies dat is afgestemd op uw situatie?
Dan kunt u terecht bij een financieel adviseur. De adviseur bekijkt en bespreekt met Lloyds Bank wat uw mogelijkheden zijn en bepaalt samen met u de vervolgstappen. Houd er rekening mee dat u kosten betaalt voor dit advies.
Vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.