Waar zijn we naar op zoek?

Als beheermedewerker van het lenen team ben jij hét visitekaartje van de afdeling. De afdeling lenen is een jonge dynamische afdeling die constant in ontwikkeling is. Jij draagt met enthousiasme bij aan deze ontwikkeling en hebt hierin een proactieve houding. Onze klanten en intermediairs sta je dagelijks vrolijk te woord en je helpt ze met plezier. Met jouw energieke houding zorg je ervoor dat de klanten en intermediairs een positieve indruk hebben van Lloyds Bank.  Daarnaast zijn wij opzoek naar iemand die het leuk vindt om processen te verbeteren, werkinstructies te schrijven en meedenkt over het verder opzetten van het beheer gedeelte van de afdeling lenen.

Welk team ga je versterken?

Als Beheermedewerker Lenen, ondersteun je het Lenen team en rapporteer je aan de Team Lead Savings & Loans. Het team bestaat uit 5 gezellige collega’s die samen verantwoordelijk zijn voor het ondersteunen klanten en intermediairs met vragen via de mail en telefoon.

Jouw verantwoordelijkheden

Jouw taken in deze functie bestaan onder andere uit:

  • Telefonisch te woord staan van klanten en tussenpersonen.
  • Verwerken van wijzigingsverzoeken van klanten.
  • Bijhouden en verwerken van financiële administratieve handelingen.
  • E-mails verwerken; beantwoorden of doorzetten naar de juiste collega.
  • Klanten (en evt. intermediairs) informeren en helpen bij verschillende life events.
  • Meewerken aan het verder opzetten van het beheer gedeelte van de afdeling lenen.
  • Meedenken, schrijven en up to date houden van processen en werkinstructies van de beheerprocessen.
  • Op de hoogte zijn van de acceptatiecriteria en relevante wet- en regelgeving voor verstrekking van consumptief krediet.
  • Op de hoogte zijn en blijven van relevante ontwikkelingen in de consumptief krediet branche.
  • Zorg dragen voor de behandeling en afhandeling van wijzigingen op uitstaande lening.
  • Zorgdragen voor het beheer van de leningen van bestaande klanten.
  • Bewaken en verbeteren van bestaande processen en dit aanpassen in de werkinstructies.
  • Waar nodig andere operationele afdelingen ondersteunen met werkzaamheden.

Wie ben jij en wat kun je?

Om deze rol eigen te maken ben je in bezit van je WFT Basis. Het hebben van je WFT Consumptief Krediet is een pré. Verder beschrijven de volgende vaardigheden en kenmerken jou als persoon:

  • Je bent enthousiast, energiek en vrolijk;
  • Je hebt goede telefonische en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een Customer First mentaliteit;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent proactief en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je hebt goede kennis van Nederlandse taal.

Wij bieden

Naast het werken in een leuk team met gezellige collega’s bieden wij jou een rol voor 32 tot 40 uur per week. Daarnaast bieden wij een arbeidsvoorwaardelijk pakket met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • 30 vakantiedagen (of 240 uur) per jaar (gebaseerd op een fulltime dienstverband)
  • Een 13e maand, deze kun je of maandelijks of een keer per jaar in december laten uitbetalen
  • Deelname aan onze collectieve zorgverzekering met korting
  •  ‘SWAP DAYS’ waarbij je Nederlandse nationale feestdagen kunt ruilen voor een andere dag naar keuze
  • Om onze groene doelstellingen te behalen, steunen wij je bij de aankoop van een fiets middels ons fietsplan
  • Om je helpen gezond te blijven, stimuleren wij je om lid te worden van een sportschool van jouw eigen keuze via bedrijfsfitness
  • Leer je collega’s persoonlijk kennen op een van onze connection events die elk kwartaal plaatsvinden

We hechten ook waarde aan jouw work-life balance, dus bieden wij:

  • Flexibel werken: je werktijden aanpassen aan jouw persoonlijke behoeften
  • Hybride werken: werken op welke plek je maar wilt, zelfs vanuit een ander land binnen de EU
  • Een complete thuiswerkplek

Herken jij jezelf en hebben wij je interesse gewekt? Dan willen wij graag kennismaken met jou! Stuur je CV met motivatie naar:  recruitment@lloydsbank.nl

Nu solliciteren